2017. május 3., szerda

Döntés a hajátültetés mellett



Az utóbbi időben a hajritkulásom szemmel láthatóan felgyorsult, sokkal feltűnőbbé vált, ami elkezdett egyre jobban zavarni. 

Sajnos a hajritkulással nem csak a hajam vesztettem el, hanem az önbizalmam is fokozatosan tűnt el. Hiszen a hajzat, vagy éppen annak hiánya az egész megjelenésünkre hatással van. 

Először koffeines samponokkal, hajvitaminnal próbálkoztam, sajnos kevés sikerrel. Majd idővel elkezdtem érdeklődni a hajátültetés után. Két klinikán kértem fényképes ajánlatot, végül a HairHungaryKlinikára mentem el személyes konzultációra.

Hajátültetésem előtt



A konzultáció majdnem egy óráig tartott, a doktornő minden kérdésemre aprólékosan és meggyőzően válaszolt. Azt hiszem itt döntöttem el, hogy tényleg belevágok. Pozitívum volt még, hogy a doktornőt a konzultáció után is kereshettem kérdésekkel, és mindig kaptam válaszokat, ha felmerült bennem valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A 10. hónap

10 hónap telt el a hajbeültetésem óta.  Az utóbbi időben sajnos ritkulás figyelhető meg a beültetett területen. A doktornővel felvet...