2017. május 15., hétfő

A műtét



Végre elérkezett a műtét napja, ami kétnaposra volt tervezve. 7:30-ra érkeztem a HairHungary Klinikára, majd egy gyors hajnyírás után bele is vágtunk. 

A délelőtt a graftok kiszedésével, a prp kezeléssel és az új helyek kialakításával telt el. Délután pedig a kiemelt graftokat ültették be. A műtétet nem mondanám fájdalmasnak, engem inkább a rengeteg érzéstelenítő miatti feszítő érzés zavart leginkább. Sőt, volt olyan pont, amikor majdnem álomba merültem. A doktornő és az asszisztensek nagyon közvetlenek és figyelmesek voltak. A műtéti nap egész gyorsan eltelt beszélgetéssel, filmezéssel és zenehallgatással.

Közvetlenül a hajbeültetés után



A második napot már kicsit nehezebben éltem meg. Egyrészt sokszor felébredtem éjszaka és fáradtabb voltam, másrészt a fejbőröm is érzékenyebb volt. Szerencsére hamar, már 2-kor végeztünk és  mehettem haza pihenni. Mindkét nap után kaptam éjszakára gyógyszert, sóoldatot és steril takarót a párnára, az esetleges vérzések miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A 10. hónap

10 hónap telt el a hajbeültetésem óta.  Az utóbbi időben sajnos ritkulás figyelhető meg a beültetett területen. A doktornővel felvet...